Dzięki pomiarowi ilości kontaktów telefonicznych można:
OPTYMALIZOWAĆ
– Koszty, czyli budżet marketingowo-ogłoszeniowy (przenosić finanse na rzecz najbardziej efektywnych mediów).
– Opisy ogłoszeń, wyceny towarów, jakość reklam.
– Organizację pracy działów sprzedaży, contact center, marketingu i reklamy.
AUTOMATYZOWAĆ
– Procesy decyzyjne.
– Procesy analityczne.
MIERZYĆ
– Jakość i efektywność serwisów ogłoszeniowych oraz innych mediów poprzez ilość połączeń telefonicznych od klientów.
– Skuteczność wydawanych pieniędzy na marketing i ogłoszenia.
KONTROLOWAĆ
– Ilość odebranych połączeń ze wskazaniem numerów telefonicznych i rozmówców.
– Ilość nieodebranych połączeń ze wskazaniem pracownika i godziny nieodebranego połączenia.
– Jakość obsługi Klienta poprzez odsłuchiwanie nagranych rozmów z Klientami.
– Jakość realizowanych działań sprzedażowych.
– Efektywność i aktywność pracowników.
BUDOWAĆ
– Bazy danych numerów klientów inicjujących połączenia.
Cechy Platformy ePASO