Jak i gdzie się promować, aby zdobyć wartościowego klienta? Zastosowanie rozwiązań teleinformatycznych w analityce skuteczności reklam, ogłoszeń i mediów to działanie prekursorskie. Dzięki specjalistycznej aplikacji planowanie i zarządzanie wirtualną numeracją oraz budowanie siatki numerów wirtualnych staje się proste. Automatyzacja planowania tysięcy numerów wirtualnych powoduje, że analityka mediów, komunikatów, pracowników może być realizowana z dnia na dzień.
Graficzny opis funkcjonowania Platformy ePASO
1. Klient, który znalazł interesujące go ogłoszenie dzwoni ze swojego telefonu komórkowego lub stacjonarnego na numer wirtualny.
2. Platforma ePASO analizuje zrealizowane połączenie na numer wirtualny przypisany w danym kanale komunikacji marketingowej (np. przypisany do reklamy publikowanej w Internecie, ogłoszenia publikowanego w serwisie ogłoszeniowym lub ogłoszeniu prasowym).
3. Numer docelowy, na który przekierowywane jest połączenie z numeru wirtualnego (do którego ostatecznie dodzwania się numer inicjujący) jest numerem przypisanym do wybranego handlowca, biura lub konsultanta w call center.
4. Do każdego komunikatu lub źródła lub medium należy przypisać niepowtarzający się numer telefoniczny nazywany numerem wirtualnym.