Platforma ePASO udostępnia firmom numerację telefoniczną umożliwiającą kontrolę skuteczności poszczególnych ogłoszeń, serwisów ogłoszeniowych, reklam Online (Internet) i Offline (ATL -ang. Above The Line– reklamy: telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna) poprzez analizowanie przychodzących połączeń telefonicznych.
Automatyzacja planowania i przydzielania dedykowanej numeracji telefonicznej dla poszczególnych portali internetowych, serwisów ogłoszeniowych, ogłoszeń, pracowników, reklamy ATL, towarów, oddziałów umożliwi przeprowadzenie optymalizacji wydatków ogłoszeniowych i reklamowych.
O skuteczności kanałów komunikacji świadczyć będzie ilość połączeń telefonicznych. Ponadto kontrola ilości odbieranych i nieodbieranych połączeń telefonicznych może mieć znaczący wpływ na podniesienie jakości obsługi, mierzenie efektywności pracowników, jakości rozmów z Klientami poprzez moduł nagrywania rozmów. Kontrola pozwoli na optymalizację procesów biznesowych i eliminowanie czasu przeznaczanego na obsługę nieefektywnych mediów.
ePASO to pierwsze na świecie narzędzie analityczne, umożliwiające kontrolę i pomiar skuteczności ogłoszeń i reklam w Internecie oraz w mediach tradycyjnych takich jak: gazety, magazyny, radio, ulotki, plakaty i inne. Usługa ePASO jest usługą analityczną realizowaną na bazie infrastruktury telekomunikacyjnej, umożliwiającą wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych oraz korzystanie z szeregu usług dodanych.