O ePASO


ePASO
Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych

ePASO to pierwszy na Świecie system teleinformatyczny, który analizuje ilości połączeń telefonicznych i pokazuje skąd dzwoni do firmy potencjalny klient.

Ogłoszeniodawcy oraz reklamodawcy wystawiający ogłoszenia i wykupujący reklamy, nie mają możliwości precyzyjnejweryfikacji ich skuteczności. Dzieje się tak dlatego, że dostępne na rynku możliwości zbadania skuteczności reklam (np. kliknięcia), nie dają 100% odzwierciedlenia rzeczywistości. Dzięki ePASO analityczna rzeczywistość ulega zmianie.

Po raz pierwszy połączenia telefoniczne wykorzystywane są do mierzenia efektywności i skuteczności ogłoszeń i reklam w wymiarze masowym i powszechnym.

Każda reklama czy ogłoszenie ma swój niepowtarzający się numer telefonu, który przekierowuje połączenie od zainteresowanego Klienta na wskazany numer docelowy, czy to komórkowy czy stacjonarny, a w panelu usługi można sprawdzić, z której reklamy nastąpiło najwięcej przekierowań. Dzięki temu firma wie, który serwis ogłoszeniowy czy która reklama była skuteczna i przyniosła najwięcej połączeń telefonicznych, czyli potencjalnych klientów. Jednocześnie wiedza ta przyczyni się do optymalizacji wydatków reklamowych firmy poprzez wyeliminowanie nieskutecznych kanałów marketingowych.

Cechy i korzyści:

Dzięki pomiarowi ilości kontaktów telefonicznych można:

OPTYMALIZOWAĆ

  • Pieniądze – czyli budżet marketingowo-ogłoszeniowy. Przenosić finanse na rzecz najbardziej efektywnych mediów.
  • Opisy ogłoszeń, wyceny towarów, jakość reklam.
  • Organizację pracy działów sprzedaży, contact center, marketingu i reklamy.

MIERZYĆ

  • Jakość i efektywność serwisów ogłoszeniowych oraz innych mediów poprzez ilość połączeń telefonicznych od klientów.
  • Skuteczność wydawanych pieniędzy na marketing i ogłoszenia.

KONTROLOWAĆ

  • Ilość odebranych połączeń ze wskazaniem numerów telefonicznych i rozmówców.
  • Ilość nieodebranych połączeń ze wskazaniem pracownika i godziny nieodebranego połączenia.
  • Jakość obsługi Klienta poprzez odsłuchiwanie nagranych rozmów z Klientami.
  • Efektywność i aktywność pracowników.
ePASO_wirtualna numeracja do pomiaru skuteczności serwisów ogłoszeniowych_Grupa telekomunikacyjna LoVo

ePASO – wirtualna numeracja do pomiaru skuteczności serwisów ogłoszeniowych

W analityce internetowej powszechnie znane są statystyki kliknięć, odsłon stron, czasu spędzanego przez internautów na danej stronie www. Poza narzędziami wykorzystywanymi do pomiaru www przez Polskie Badania Internetu, Google Analytics czy standardowego pomiaru ilości zapytań e-mailowych strony www nie były dotychczas objęte inną analityką niż „klikanie”.

Optymalizacja stron www i sposób ich budowania z wykorzystaniem kultury SEO oraz wyniki wyszukiwania w wyszukiwarceGoogle są kolejnym narzędziem pomiaru jakości i popularności stron www.

LoVo Telekomunikacja Bliżej wprowadziła narzędzie analityczne oparte na rozwiązaniach telekomunikacyjnych. Pomiar ilości połączeń wykonanych przez potencjalnych klientów z przypisanych do komunikatu czy ogłoszenia telefonów, daje możliwościpomiaru reakcji dotychczas nie realizowanego, ale bardzo istotnego z punktu widzenia psychologii zachowań konsumenckich.

Publikujący reklamy w gazetach, radio, telewizji czy nośnikach reklamy zewnętrznej, pozbawieni są możliwości badania skuteczności i analizy efektywności reklam.

Projekt współfinansowany_ePASO